Lite ditt och datt

Vi gör lite olika saker nu i höst, det händer inte jättemycket men ändå flyger tiden fram i rasade fart.
Jag mår bra, vi mår bra, försöker bemästra vardagen och alla måsten! Det blir mycket träning för vår del, varje dag tränar vi vårt älskade Crossfit! Det är så roligt! Starkare blir vi och det vore väl konstigt annars.
Vi har hjälpt Åke lite på en mässa, det var kul!
Jag har klippt mig, det känns jätteskönt! Jag vet inte riktigt om jag är nöjd, kanske om nån vecka.
Alice har börjat på Gymnastik, hon tycker det är kul men lite same same, otålig och sugen på att lära sig allt! Kul!
Vincent mår bra, han spelar över nätverk med sina klasskompisar, det är en ny upptäckt för oss. Dom spelar ju jättemycket och har jättekul... svårt det där. Konflikter i mammahjärtat som vill att de leker ute (helst hela tiden) och inte umgås genom varsin skärm.
Hrm... svårt!

Fredrik på mässan in action!
Mums!
Äntligen brastid!
Magiska solnedgångar!
Nyklippt! Filter needed!
#1 - - Karin:

Men Frriiidaaaaaa - sjukt snygg frippa! Det där blev ju jättebra! Hoppas du vänjer dig snart!
Och kul med mässa och att ni kan hjälpa till. Härligt att ni mår bra allihopa - det syns på dig! Puss.

#2 - - Malin:

Oj! Jag tycker du ar skitsnygg i haret! Vad bra det blev!