Tack!

Idag är det Thanksgiving. En högtid vi inte uppmärksammar i Sverige. Synd för det om något har ju ett värde. Ett känslovärde.
Man visar tacksamhet mot sina nära och kära!
Jo jag glömde... Black Friday! Ja hjälp det går väl ingen obemärkt förbi. Kommersialism i ett nötskal. Som julen.
Nog ska jag försöka hitta några julisar imorgon.
Jag är tacksam för så mycket i mitt liv, det är bra nu. Eller ja jo vi kämpar vidare men på det stora hela har vi det ju riktigt bra.
Jag är tacksam.
Orolig.
Lycklig.
Stark.
På väg utför ett stup av stress.
Tillfreds.
Glad.
Tacksam.
Oroa er inte för mycket för det där med stupet. Jag var en vecka i Tokyo och har således en bunt extra att göra hemma och på jobbet.
Men nog ska man ta yrseln och tröttheten som ett illavarslande tecken eller är det Jetlag? Hrm.
Men Tack älskade vänner även om vi inte hörs eller ses, ni finns i mitt hjärta.