Hippa



Jag har gått som på moln de senaste dagarna. Endorfinet och oxytocinet har fullkomligt flödat i min kropp!

Tänk vilka fantastiska vänner jag har. Jag är världens lyckligaste!

Jag blev firad av tjejerna i helgen som var, totalt överaskad blev jag när Betty, Jeanette och Jeanette plingade på i lördags!



Vi åkte till stan och åt en fantastisk lunch på Boqerian. Där mötte vi upp Maria och Maria. Mycket trevligt. Vi pratade oavbrutet om allt mellan himmel och jord.

God mat och god dricka! 


Sen gick vi till SPAet på Radisson, det vart så roligt och härligt även om tjejernas planer kanske inte gick som tänkt. Det är oavsett ett minne för livet och det hör det hela till att det kanske inte alltid blir som man tänkt sig. 

Det bästa är ju att man anpassar situationen och gör så roligt man vill att det ska bli. Det gjorde vi verkligen, åh va vi skrattade och hade oss. Jag fick göra ett Fredory ett memory med bilder. Konstiga bilder. 


Vi glömde nästan bort att bada.  Men det hann vi med! Johanna kom och överaskade. Allt var så genomtänkt och ordnat.
 Fru Sjögren kom och jag fick en tår i ögat av lycka! 
Jag är så stolt över tjejerna som fixat det precis som en dröm-Hippa. Precis så som man tänker att så här är en perfekt Möhippa. Det blev det också!


Oh my god! 


Sen åkte vi till Östermalm och till Shibumi, där Fredriks lillasyster Fixi jobbar. Hon välkomnade oss med öppna armar, kärlek och fantastiskt god mat!

Där väntade Åsa, Sofia och Annika. Fulltaliga. Härliga människor. Komplett. Allt är perfekt!

Vi åt och drack, skrattade, pratade om allt och njöt av livet, tillsammans är vi starka, jag fick en hel del frågor under dagen om mig, livet, Fredrik ja allt. Det var så kul!  











Jag fick gissa trosor, svårt inslag där jag fick mycket hjälp för att komma rätt. Ha ha ha! Menstrosan gick nog från famn till famn.




Sen efter att vi  haft en otroligt bra middag bestämde vi oss för att gå och dansa. Någon sa Golden hits men ack vilken tur att vi hamnade på Nosh & Chow, vilket trevligt ställe som Norrlands, precis som bästa Norrlands back in the days. Vi hade svinkul, dansade under bar himmel. 





Jag åkte hem som en glad och lycklig Frida. Tacksam för mina härliga tjejer. Kvinnorna i mitt liv!

Tack från hjärtat!

 

 

#1 - - Anna:

WOW vilken perfekt Möhippa du haft! Ni ser verkligen ut att ha haft det mycket trevligt och roligt. Den rosa snoppen är ju så rolig!