Stark är mitt nya svarta!

Jag tränar satan nu. Blir stark som en Björn, nåja inte än!
Jag ska köpa mig ett kort på crossfit gymmet på ön. Vilken skillnad på träning, det är fantastiskt. Jag ska bli så stark och fit som det går! Jag är inne i det, älskar att träna. Ta ut mig till max, lura den lata tjejen i mig, att vinna över henne är min kamp. Det och att jag faktiskt är rätt sämst på gymmet. Folk är så sjukt jävla duktiga. Jag blir frustrerad, vill vara bäst eller kunna övningar felfritt.

Jag vet att crossfit är individuell träning men det vore nice att vara bäst i något. 
Fan.
Jag ska utveckla min styrka, jag ska bli stark som en oxe. Stark är mitt nya svarta!
17 pass hitintills 2016 där räknar ett pass på 30 min som 1 pass. Ett pass är när jag är omklädd. Så en prommis på  60 min räknar jag inte, utan det är ett bra komplement till vardagen.

Jag håller koll på kalorierna som jag sätter i mig med appen Lifesum. Mycket bra!
Jag äter rätt och tränar rätt, alla rätt med andra ord!

Frukost: 277 kcal


Lunch

Mellis kring 200 kcal (om jag tränar).
Middag hamnar kring 500-600 kcal.  
Jag dricker kaffe med laktosfrimjölk (varför dricka något med socker i) och bubbelvatten. Försöker dricka 2 liter om dagen. Springer till toan jämt och ständigt... Men att jag numera undviker skitmat och försöker hålla koll på kaloriintaget samt att jag äter en balanserad kost, så känner jag mig mycket friskare och klar i kropp och knopp! Träningen är 20% och maten 80% av hälsan, tänk på det!
Jag fyller 40 år och jag är starkare än vad jag varit det senaste decenniet. Häftigt! 
#1 - - Malin:

Heja Heja, vad duktig du ar! ser gott ut med!