Grått!

Jaha nu är det verkligen nedräkning...
Bara några dagar kvar sen smäller det!
PARTY!
Jag har nu 3 olika klänningar som jag väljer mellan. Vi får se vilken jag känner för. Det står inte och faller med klänningen, det kommer bli svinkul ändå!
Nu har jag färgat håret iaf, jag hittade 2 små rackarns gråa strån för någon vecka sen. Bedrövligt! Grått hår! 
Jag kan inte göra något åt det och därför ska jag heller inte lägga för mycket energi på att bry mig om mina pluttiga gråa hårstrån. Nu tonar ju jag mitt hår så problemet är "löst".
Hissbild

Idag åt jag det här till frukost, eftersom ni hemskt gärna vill veta! Eller hur ;-)
Samtidigt lyssnar jag på en telefonkonferens med kollegor från hela världen. 


#1 - - Karin:

Världens finaste Frida! Jag saknar dig! Cant wait att se bilder från festen!!

#2 - - Anonym:

Snyggare än nånsin... ❤️

#3 - - Anonym:

Snyggare än nånsin... ❤️