Räkfest

Vi har en tradition hemma på vår gata där vi bor. Vi spelar fotboll mot varandra sen har vi en stor gemensam kräftskiva.
Fotbollen är ju en höjdpunkt utan dess like faktiskt! Våldsamt roligt att spela fotboll, det gick bättre för mig konditionsmässigt i år och vi vann ju även nu... Men jag skade ena mitt knä, nåja det läker säkert bra. Jag blev dock väldigt rädd när det hände och tänkte "helvete, hur blir det med min crossfit"
Men det känns bättre och bättre.
Kräftkalaset då? Jo det var så trevligt så!
Vi satt med våra närmaste grannar, dom tog vi även en drink med innan. Liksom husen närmast oss, 4 familjer. Barn finns det gott om, de flesta är mellan 4-12 år, det kommer bli intressant att följa barnen genom alla år...
Nu oskyldigt roliga!

#1 - - Karin:

Sjukt kul med fotboll och härligt att ni har så kul med alla era grannar! Hoppas knät inte blev allt för skadat!! Kram på er.