Olivia

Bästa kompisen kunde inte leka, grannarna är borta, en annan var sjuk...
Alltså en uttråkad 10-åring som inte får sitta med skärmar... Det är en nöt att knäcka! Jag fick nog. Gjorde något vi inte gjort på länge. 
Vi drog på oss träningskläder och gav oss ut på en löprunda! 
"Man är sannerligen bara ett pass ifrån ett glatt humör!"
Nyckeln var lite att Vincent fick ha pulsklockan på sig. Vi sprang 4km och vi sprang hela vägen.
Han var svinduktig och nu är han sitt glada jag igen. Det här kommer vi göra om. 
 Tidigare har jag nog tyckt att 4 km varit lagom och utmaning nog, för mig själv alltså. Nu kändes det som att vi flög fram. Jag ska springa mer, längre och oftare! Shit va bra Crossfit är! Jag är starkare på så många olika plan. Mest i huvudet!
Vi ser inte så trötta ut!

Alice och jag hade namnsdag igår: Olivia!