Nyårsafton! Tjohooo

Tänk va underbart det är med vänner. Fantastiska vänner. Personer som betyder mycket och alltid finns där. Där i hjärtats trygga vår. Tänk att få fira av 2014 som för oss var ett bra år, ett till. Det har varit ett år där vi börjat röra på oss, tagit ett steg tillbaka, justerat och gått vidare. 
2015 blir inget annorlunda år, vi känner att vi är på rätt väg. Att justeringarna vi gjort och gör kommer att lösa sig. 
Det kommer bli lättare att andas, vara och utvecklas. Det här är även året då jag skruva upp min träning. Minst 150 pass i per år. Det är 3 i veckan. Ett pass räknas som 30 min högintensiv träning. Jag burkar köra styrka, spinning i 2 timmar det är 4 pass det!
Jaja mer om det senare. Tillbaka till nyåret!
Trevligt GOTT och roligt! Det var great!
Så roligt, vi dansade i timmar och sent blev det!

Här fixas det efterrätt, efterrättslaget!

Vi andra chillade och minglade

Åt gott gott


Alice (Elsa) 🌸 hon älskar charkisar

Sen satte Barn-laget fart! Bästa! 


Det råder ju ingen tvekan om vilka som är gladast för maten. Barnen såklart! Så jag och Maria vann :-)


Boysen, vilka fantastiska killar!

Förrättsfolket okuperade köket längst, det tog sin tid... ;-) men hjälp vilken god liten rackare vi fick. Snuskhummer! 
Gratinerad hummer!


Mums!

Fest!


Nyårsfina


Skål

Köttgänget var duktiga dom med! 
Kolgrillad oxfilé (i perfektion) med chimichurri, potatisgratäng och en fräsch sallad till. Mums!

Vi åt och åt och njöt! Gud så trevligt det var!

Sen väntade vi på bomben..


Efterrätten, snart har den här familjen sin lilla efterrätt. Lillebror är nog här vilken dag som helst!

Ingen lagbild men åh det här var då gott! Bra jobbat! Älskar Glass!


Glassbomb med asiatiska influenser. 
 
Bilden på tjejerna. De finaste som finns. 
Ja ni är ett par som inte var med, på andra håll och kanter. Men vet ni, ni är med mig hela tiden. Jag älskar er alla!
Om ni undrar så hade vi tema svart/glitter! 

 Vid 12-slaget ringlade en liten tår ner för min kind. Av sorg och av glädje och av utmattning. Jag klarade av att hålla fortet!! Nu gäller nya tag. Nya friska andetag, öppna blicken. Lyssna. Må bra.
Jag vill, eller jag önskar, att vi alla ska må bra.
Gott Nytt år kära ni!

Man är sin egen lyckad smed. Nu ska jag ordna det här!