Decennium senare


Fredrik sa: "Du kanske har en 40-års kris!?!"
Ja kanske det kanske.
Det känns inte så men varför gjorde jag det här nu?
Jag har inte tänkt göra det utan mer sett det som något som inte är för mig.
Som en äggmacka.
Men varför skulle det vara så? Jag älskar sånt här, jag tycker det är så kul med detaljer.
En 40-års åldersgrej? Ja, eller snarare en grej jag borde ha gjort för många, många år sedan. 2-3 Decennium. 
Jag tog hål i öronen igår. En ny värld av blingbling öppnar sig! 
-Vad får det lov att vara? 
#1 - - Maria:

Fint, passar dig!

#2 - - Jeanette:

Wiiii äntligen får du börja köpa bling-bling örhängen 😄 Det var tametusan på tiden Frida. 😘 Snygg som alltid.

#3 - - Malin :

Åh vad roligt! Bra där.

#4 - - Karin:

Näe men vad kul! Vad rolig du är Frida!! För 20 år sedan hade jag erbjudit att göra hålen åt dig, ned en säkerhetsnål och en iskub. Haha. Fint!!

#5 - - Anna:

Va har inte du haft hål i öronen?
Det är superfint på dig. Snyggo!!! Ingen kris här inte, du ser ut som 25-åring.
Kram