Mör

Jag är mör som en hängmörad biff. Jag är så stel och öm i benen efter helgens pass att jag måste skriva om det. 
Det stramar och ilar i musklerna. Ömmar. Låser sig när jag går i trappor.
Skriker i varje fiber i framsida låt.
Och Jag älskart. Träningsvärk är den bästa värken.
Jag ska ju springa tjurruset igen och med noll löpningsrundor i benen, sen i våras känner jag att det är hög tid nu... 2 veckor innan det bär av.
Hoppsan tänker du! Hur ska hon orka det? Med bara 2 veckor kvar!
Jodå det kommer jag, spinning+ pump 2-3 ggr i veckan hela året har gjort att jag är stark och har flåset, kondisen.
Det gick bra att springa mina 6 km, insane-passet igår på gymmet var såå coolt. Crazy as jobbigt! Kräkfärdig är ordet.
Nu ska jag vila idag. Pass imorgon, springa på torsdag igen, pass i helgen. 
Det blir bra det här. 
Svettig och Röd som en brandbil efter löpningen. Alice klätterapa!


#1 - - Karin:

åh, lite avundsjuk man blir!! Så HIMLA härligt med träningsvärk!! Kul med tjurruset igen - blir stolt och imponerad och inspirerad! Kram!