Highlights

Sitter på bussen, kollar Pinterest, älskar Pinterest.
Kollar på smink. Jag älskar smink också men jag hinner inte mer än lite foundation och ögonen. 
Men nån gång ska jag testa att jobba med skuggor och ljussättning.
Vilken skillnad det kan bli. Ytligt I Know men det är ju så kul ju. Härligt med smink!

Så här...

Nåja PS retuscherad på sista bilden. Men ni hajar...
Intressant!
Jag får testa hemma i villan, tänk om man inte får ut det jämt. Gå omkring med maruisk krigsmålning i byn...nä det skulle se ut det.


#1 - - Karin:

Jag är också helt besatt av sättet att göra en sådan här sminkning. Följer en massa makeup artister på Instagram och tycker det är sååå häftigt! Få se kort på din nya frilla nu! Kram!

#2 - - Annelie:

Hjälp va man kan göra mycket med smink! Va intressant.
Har du testat än?
Vad använder de för produkter för det där tro?