frihet ute i frihet

Ute i frihet, fast ja så satans svårt är det ju inte att gå ut.
MEN har man en en förkyld bebisflicka så går man inga längre sträckor.
Idag var inte en sån dag, förkyld bebisflicka - japp, men en kort sträcka - nej.
Vi tog våra kids, jag, Maria och Camilla och tog oss till Ursviks grönområde.
Barnen sprang som små kalvar på vårbete och hoppade runt med lycka och spring i benen. Alice hon försökte sitt bästa men var helst stilla.
Hennes nya hosta sitter benhårt fast som mossan på Bergakungens näsa.

Vi hade en härlig dag i solen, ute, springades, lekande, fikandes, skrattandes och grillandes.
Vi nöjt och det var skönt.
Skönt att komma ut på en liten utflykt.
Tack tjejer och killar. Det kommer flera sånna dagar.
Precis vad jag behövde, VI behövde. Alice sov i friska luften och Vincent lekte med sina bästa vänner.
Jag med. <3

Jennifer fortsätter du så här, kommer du en dag att vara världens snabbaste kvinna! Kör hårt!
Vi kan träna tillsammans, ett tag, tills du springer ifrån mig ;-)

Inga kort idag. Jag njöt för mycket. Hann inte med det. Lämnade avsiktligt kamerna hemma (händer inte ofta).
Jag behövde det här. Som en utekväll fast på dagtid. Nästa gång är det min tur att slå klackarna i taket.
Fredrik är på svensexa.

Här är 5 kort på Alice, gardinen och en leksaksorm.


-Var e Alice?


-Tittut!


Hennes förkärlek till skor består. Här med miniuggsen.
Hjärtat smälter ju när hon kommer gåendes med dom i famnen och vill ha dom på sig!


Vårt lilla busmonster


Lilla hjärtat.


Bonus bild i sv.


Och såklart på Vincent, vår Prins, den roligaste och underbaraste kille som finns.

#1 - - Anna:

Va skönt att det känns bättre nu, det är ju så härligt med våren!!!

Underbara bilder på Alice och bilden på Vincent är magisk.

Glad Valborg (säger man så?)

Kram