Öppen bok

Om jag ser tillbaka på mitt liv, så kan jag se att tonåren var hysteriskt jobbigt för mig. Än värre för min familj.
Mycket hände och väldigt lite hände på samma gång. Dramatiska händelser som idag inte hade rört mig nämnvärt i ryggen.
Dom åren hade jag en blogg, fast i bokform. En bok med blanka sidor som jag fyllde med tankar och bilder.
Vänner skrev hälsningar och jag vårdade den, som blev dom, böckerna ömt. Jag hade med mig min öppna bok överallt.

Den här veckan har jag haft mer än 60 unika besökare per dag på bloggen.
Jag har inte sagt till 60 personer (inte ens hälften) att den finns, jag har ju tex inte frontat den på facebook.

Men jag är inte den som är den.

Välkommen hit till min lilla tankesmedja, mitt svarta hål i cyberspace, min öppna bok.

"Så Hej nummer ett, vad heter du och vart kommer du ifrån?"










#1 - - ulle:

Hej hej hej! Du vet...KRAM!

#2 - - Millan:

Hej hej! ;-)

#3 - - Sara:

Hej hej

#4 - - Bettan:

Tjena!! Ha en riktig skööön fredagskväll. Hälsa familjen. Vi hörs kraaaam

#5 - - Anna:

Hej hej, Jag går nog in på din blogg flera gånger om dagen. Det är typ rutin. Älskar din blogg. Du är med mig hela dagen på jobbet. :-)

#6 - - Karin:

Ah den Öppna Boken! Gud vad kul vi hade med den. Nästan ett måste att gå kolla igenom den någon gång tillsammans. Puss, hoppas ni har en trevlig fredagkväll. <3

#7 - - Malin:

Jaa den oppna boken! Den hade jag glomt. Vilka minnen fran var tonarstid...

#8 - - Annelie:

Hej hej, eller god morgon i ottan.

Din blogg är bäst, lätt, djup, trevlig och rolig.

Dina otroligt fina bilder är bonus <3

#9 - - "Eva":

Hej, jag tittar förbi hos dig ibland, fast jag inte känner dig.

Goglade på något för längesen och kom hit. Gillar din blogg. Hoppas att det är okay att jag gör det.

Jag har aldrig kommenterat och är dålig på sånt, ska bättra mig ;-)

#10 - - Helena:

Hej! Jag smygläser också din blogg, hoppas det är ok.