En dagens tack!


Dagens Tack - 
Får den underbara personalen på Vincents förskola
Dagens Dryck – C-vitamin brus
Dagens Grönsak – Blir nog spenat, stuvad spenat mmmh gott!
Dagens Rätt – Just det ja, jag måste kolla om jag har RÄTT rader på  helgems Joker & Lotto.
Dagens Fel – Att mina svarta stövlar har gått sönder (läcker in slask)
Dagens Dåliga samvete – Åh idag har jag inte dåligt samvete, jag är ren
Dagens Grrrr – Att folk är på jobbet fast dom är as-förkylda
Dagens Goda nyhet – att jag sov ganska bra i natt...Jiihoo
Dagens Dåliga nyhet – Attans, jag kom på, ang samvetet.... Försäkringskassan :-(
Dagens Äntligen – har ni lagt märket till att det blir ljusare?
Dagens Ord”Mamma, Mount Everest är världens högstaste berg” Vincent 5 år
Dagens Utmaning – Vad ska jag äta till lunch?
Dagens Roliga – Jag ska kolla på Norra Brunns schema och se när vi vill gå dit!
Dagens Bästa –Att Bolibompa hade ett inslag 07:30 som hette ”klädracet” Klara-färdiga-klä på er!
Dagens Granne – Vi har bra grannar, dom håller sig på sin kant

Du som har en blogg, Hur ser din "dagens" ut? Kopiera vettja.
Nu är mitt kaffe slut och jag ska fortsätta jobba. Ha en bra dag alla!

#1 - - Åsa:

Snyggt! Jag snor på en gång!

Puss!

#2 - - Anonym:

<3 saknar dig! Anna och tjejerna