Min årskrönika 2010

Det här året 2010 har verkligen varit ett år som går till historieböckerna, iaf för mig.
Det har varit en bergodalbana av känslor; Hopp, förtvivlan, kärlek, sorg, glädje och lycka!

Lycka, glädje och massor med romantik, enkla vardagstecken på en framtidstro, hopp och ja massor av kärlek!
* Glädje och lättnad för att personer i vår direkta närhet friskförklaras. 
* En fantastisk lycka för att vi efter 3 års väntan, längtan och förtvivlan äntligen får ett plus som stannar kvar hos oss.
* Glädje för vår sons fina framsteg, godhet, utveckling och hans framtid. Kärlek till varandra, till vår familj och våra vänner. Nya små världesmedborgare.  
* Resor, Jag har rest en hel del under 2010, London, Oslo, Helsingfors, London igen, Paris, Köpenhanm, Åland, Filipinerna och Gotland, ja Inrikes och utrikes, land och rike fram och tillbaka. Det känns som att hjärtat mitt brister i åk-ångest varje gång men varje gång har det gått bra, precis Fredrik min trygghet lovat! 
* Känslor, jag tror att det är viktigt att vara öppen med sina känslor (ja kanske inte till kreti och pleti) men till nära och kära som ändå delar samma ryggsäck med okänt innehåll, bäst av allt är att prata om det, bearbeta det med ord, med att säga orden.
Dela känslor, man är inte ensam.
* För 2011 har vi stora planer först och främst att allt ska gå bra med vår bebis, steg för steg närmar vi oss ett bröllop och kanske 2011 är det året då jag blir Fru? Who knows... He he he!

SÅ till slut vill jag passa på att TACKA för att ni lyssnat och TACK för att ni delat med er av era tankar och era tyngder.
Vi hjälps åt och bär dom tillsammas: regn som sol, ris som ros, sorg som lycka!



Här är några av mina favoritbilder från 2010:

London


Kärlek utan gränser


Gamla Stan


På den Åländska vårkanten


Sommarbarn


Visby om hösten


Ett fönster i Paris


Lycka i en park


Fundersam på 5-årsdagen


En kväll i hjärtat


Varma ögon


Stenkonst



Glitter


Bästa vänner
#1 - - ulrica:

Lyckliga vi som får dela ditt och ert liv!

#2 - - Annelie:

Tack själv! Jag önskar ett ett riktigt Gott Nytt år!

Underbar text och helt otroliga bilder!

Du är så duktig. Gör nått av det... (tjatar jag vet)

kram A

#3 - - Frida:

Ulrica. :-) Tack detsamma! Lycka till med allt och speciellt bebben 2011. Kram



Annelie.

Det var inte igår min vän, tack så mycket! Jag är bara en glad amatör än så länge!



Kram på er!

#4 - - Anna:

Gott Nytt År! vilka underbara bilder. Jättefina!

#5 - - Sara:

Förlåt Frida att jag inte kommenterat dessa. My god vilka härliga bilder! Du är SÅÅÅÅ duktig.

Fantastiska bilder.