Höst

Det känns så påtagligt att det är höst, speciellet på morgonen när vi stressar iväg till dagis och jobb.
Jag får äntligen använda min snygga svarta, korta skinnjacka. Man kan äntligen ha scarfs utan att svettan och man får äntligen ta fram stövlarna.
Nu är det höst.
Vincent har en fin luvtröja och en dunväst, han ser cool ut när han går där lite mer än 1 meter lång.
Han sa idag att "bebisar har korta armar, du har långare armar och jag har perfekta armar!"



#1 - - Frida:

Ber så mycket om stavfel. Jag var lite för snabb helt enkelt.

Sorry.

#2 - - Maria M:

Ha ha ha! Svettan ;-) Jätteroligt!

Jag kan tro att ni är bra snygga när ni stressar iväg på morgonen. Din jacka är grym.

Ha en trevlig helg.

#3 - - a home far away:

Wow så fina foton härligt höstiga!



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore