River

River heter den hundvalp jag köpte i Norge. Den som jag gav till Vincent nu när jag kom hem.
Flyget var ju försenat såklart... Fattas bara när det enda man vill är att åka hem.
River fick ligga i min dataväska, han var okej med det, han ville hem till sin nya husse.

När jag är borta så här ett par dagar så brukar jag köpa med mig en liten grej till Vincent.
Vissa gånger blir det "WOW!" andra gånger så blir det "tack så mycket" den här gången taggade jag Vincent och berättade att nu skulle det bli en överaskning.
"-En speciell överaskning?" Frågade han gulligt.
-Ja det är det.
"-En jättespeciell överaskning?"

När taxin stannar ser jag min älskade son springa till fönstret och vinka, klockan har paserat läggdags men han är trotsigt vaken och längtar.
Han öppnar dörren och kastar sina små varma armar om mig. Jag fylls av kärlek och lättnad. Jag är hemma!
Han säger gull-unge saker, Jag har saknat dig, min mamma!
Sen visar han en ny min, Så här ser jag ut när jag tänder min ficklampa! Han spärrar upp ögonen och spretar med fingrarna. Gullunge.
Sen.

Sen kommer han på.... Överaskningen...

River ser ljuset och Vincent överöser kärlek och klappar den lilla gosiga valpen.
Dom finner varandra direkt.

Nu ligger River tryggt under Vincents ansikte. Han glasiga ögon vaktar Vincent och ser till att ingenting händer.
River är så söt.

Han blev Vincent lilla Vovve.

Jag är lycklig att vara hemma hos de mina och 99 NOK fattigare. :-)


#1 - - Anna:

Åh va gulligt. Va fint skrivet Frida. :-)

#2 - - Sofia:

Naaawe, vilken söt historia.

Hoppas att ni mår bra, inkl vovven ;-)



Ska vi ses snart?



Kram Sofia

#3 - - Sofia:

Naaawe, vilken söt historia.

Hoppas att ni mår bra, inkl vovven ;-)



Ska vi ses snart?



Kram Sofia