Lugn och fin...

Att jag är så här lugn och oförberedd är konstigt.
Men det tynger mig att jag måste irra omkring imorgonkväll och leta efter bikinin... Som ska klä min blekfeta kropp under 1 veckas tid. Det känns jobbigt att jag har en stressbubbla i magen som kommer spricka mitt i natten.

Klarvaken.

Har inte packat. Eller tvättat för den delen.

Det är så mycket annat som står på måste listan. Men jag orkar inte.
Jag är helt slut. Jag kan inte fatta att jag är så här oförberedd inför en resa, det har typ aldrig hänt.
Jag har iaf växlat pengar och varit på apoteket.

Det ska bli skönt med semester.

Jag är så trött....

Hoppas böckerna jag beställt på Adlibris.com hinner komma innan vi åker.... Beställde bla den här boken:


"En liten Skär och alla bråkiga bokstäver"

Den verkar hur söt som helst. Vincent kan ju nästan alla bokstäver (nåja säg 50%) så det här är kanske en
bok i hans smak....
Dock saknar den bilar så det är ju lite som ett lotteri.

Jag beställde även 2 Alfons böcker och en bok till mig själv :

Som jag tror att jag läst.... Jaja den kostade bara 39 kr.
#1 - - Catarina:

Boken är en av Theos favoriter så jag tror att den kommer att gå hem hos er också!

Hoppas att ni får en jättehärlig resa!

Kram