April

Jaha, påsken snöade förbi i all hast.vi åkte till landet, hängde med min mamma. Trevligt, lugnt och mysigt! Snön kom som en chock, vi hade ju typ 20 grader för någon vecka sen, nu minusgrader, fram med vinterkläder igen... vi som bytt till Sommardäck och allt. 

Middagar med barndomsvänner (Fredriks inte mina) har vi också betat av, superroligt har vi haft. Vi var på en jätterolig 40-årsfest också som blev en bröllopsfest...🍾❤
Mycket träning såklart, ni kan nu förvänta er att jag alltid har tränat för det har jag. 
Jag klämmer in det på lunchen, direkt efter jobbet eller när kidsen sover. Jag vet att det är lite provocerande när man själv inte tränar, samvetet som pockar på och känslan av att "jag borde också". Vet ni, ja det kanske borde ni men det kan inte min träning ändra på. Det är bara du som kan göra det. Kan jag kan du!
Jag kör mina pass, jag missar ingen tid med barnen, med Fredrik. Jag hinner tvätta, laga mat, läsa läxor, pyssla med Alice, läsa med Vincent... 
Jag orkar inte heller alla dagar men jag tränar ändå för jag vet hur GLAD jag är efteråt! Endorfinerna bubblar över. Glad mamma som också är stark som orkar! 
Jag tränar 1 timma av dygnets 24 timmar, jobbar 7,5 timma, sover 8 timmar, åker bil 1timma, roddar morgonen 2 timmar, umgås med barnen och Fredrik resten av tiden... typ 5 timmar! 
Nog om det. 
Träning är så bra, jag har fått massor av nya vänner! Jättehärliga tjejer och killar!
Jag är lycklig. Jag mår bra. 

Vi planerar sommaren lite, vi funderar på att bila i Europa. Åka till Italien, Gardasjön ska vara magiskt vackert! Spännande! 

Nu ska jag pussa mina barn god natt, kasta mig i duschen och krascha i soffan! 

#1 - - Karin :

Oj jäklar, vilken snöchock!!!
Men ja, du, det eviga "du tränar för mycket"? Alltid är det något och eftersom man inte kan vara alla till lags, så är det viktigaste att man är snäll mot sig själv. Och vilken bättre investering kan man göra mot sig själv? Kör på!!
Och mig inspirerar du varenda dag, starka du! <3