90210

Äh nu ni. Nu har jag klippt av mig min långa kalufs. Mitt långa hår.
Nu ser jag ut som en som en strävhårig tax. Det kanske är mera jag.
Usch va trött jag var på mitt hår. 
Ångrar mig väl om nån vecka eller två. Jaja.
Kort blev det men inte kort utan det är fortfarande långt. Till axlarna iaf. Nästan.
Påminner om den längden jag klippte på mig själv i 3:an på gymnasiet. Då jag la alla slantar på la dolce vita, krogen och festen. 
Då klippte jag en taggig rockig frisyr. Svårt att få det rakt själv.
Jag ser likadan ut i håret men människan är förhoppnings en annan.
Vilket liv.


#1 - - Jeanette:

Åh va roligt, härligt med lite förvandlingar. Då säger jag bara en sak Frida... bildbevis tack :-)
Kram till dig snygga chica böna

#2 - - Karin:

Åh trean på gymnasiet! Du var ju världens bästa Frida då!! Herregud, vad kul vi hade! NU får du lägga ut bild, annars lägger jag upp ett från 95 :)