Utmaning - 2009 i 12 bilder

Idag kom det en härlig tjej förbi mitt bord och sa att hon gillar min blogg men att hon inte vet hur man kommenterar. Nåväl, nu vet du iaf.
Tack för att du gillar bloggen, lika aldaglig som alla andra men det är min blogg.
Tack också för utmaningen som jag fick verbalt.

*2009 12 pics*

Jag måste verkligen fundera lite och bläddra igenom mina foldrar. MÅNGA bilder att stämma av.
Så medans ni väntar, JAG SKICKAR DEN VIDARE TILL ER ALLA BLOGGISAR DÄR UTE!


Här är en till att börja med. Åh det här var svårt. Nu har jag suttit här på golvet i säkert över en timma och kollat på bilder. Det är så svårt. Ska man se till bilden eller motivet?
En bild på en person, betyder ju bra mycket mer för mig än för dig (ja det beror ju på såklart) men kollar man på andras bilder och inte har en relation till den människan så blir ju bilden lite orättvis.
Ska man bara se till bilden så kanske KANSKE känslan försvinner, det magiska i ett ögonblick. Fast man kan ju också ha fångat det.
Glad amatör som jag är så har jag verkligen apsvårt att välja 12 bilder. Jag gjorde det men klickade bort alla utom Alexandra. Jag älskar den här bilden (motivet också), jag älskar många av mina bilder.
Klappar mig själv på axeln och gillar 2009 ut min kameras synvinkel, det gick ganska bra faktiskt! :-)
Nu ska jag köpa mig ett mindre objektiv, fast jag älskar min zoom är det kanske dax att prova nya jaktmarker...
Kör nu 12 bilder på erat 2009!










#1 - - Pernilla:

Hej min vän! Gott slut och gott nytt! Jag ska absolut anta utmaningen - kanske senare idag, kanske en annan dag! Gjorde något liknande förra året, se här om du är nyfiken; http://lycklig.org/?p=395

Ditt smakprov här bådar verkligen gott, riktigt härlig bild! Ser fram emot resten! Stor kram och hälsningar till resten av familjen!

#2 - - Ulrica:

Ja jag måste säga jag gillar den där bilen oxå! Lyckliga små barn skratt!

La just upp en liknande, mitt 2009

#3 - - Anonym:

Gott nytt år!! Mycket fin bild på en mycket fin Alexandra:-)

Kram

Camsa