Förmån

Jag fick en liten dos av vänskap igår, vi var med grannarna och åt en härlig middag! Vinet det flödade och det var kul, alltid kul med vinmiddagar! Vi skrattade och pratade allvar.
Vi har inte setts på ett tag så det var intressant att höra vad som hänt i deras liv den sista tiden.
Jag tränade tidigare på dagen, det var vansinnigt tungt. 40 kg Thrusters och annat jobbigt. Det var mentalt jobbigt. Jag fick plocka av vikter, det känns lite som ett nederlag men, men då får man öka takten.
Jag älskar crossfit, det är det bästa som hänt oss på länge! Det är så sjukt kul!
Det har varit jobbigt med träning den här veckan, jag har känt mig pluffsig och fet så där som man kan känna sig, ja ni vet. Det är extra motigt att träna och det är exakt dom dagarna man ska träna för att inte gräva ner sig totalt.
Jag köpte en ursnygg tändsticksask idag!
I brastider som det är nu!
Solstickan till förmån för barn och gamla!