Träning

Vi tränar ju en hel del och ja jag älskar det. Även om jag letar genvägar under passens gång, Ha! 

Under 2016 tränade jag mer än jag någonsin gjort! Vilket borde ha resulterar i en betydligt bättre kropp än den jag kånkar omkring på.
Det jag ska försöka att ändra på under 2017 är att inte äta på kvällen, efter att barnen gått och lagt sig.  Vi kan nämligen unna oss både ostar, charkisar, godis och chips vardagskvällar! Som fredagsmys hela veckan. Jag ska istället ta en kopp te eller borsta tänderna tidigare. Men no drinks/no snacks efter 21:00.
Träningen går bra, men jag har en krigssskada i höftleden, det känns som att jag blivit sparkad av en häst med knivar på hovarna. Vissa övningar går inte att göra så jag får hitta alternativa övn. 
Nu går jag till en kiropraktor och får hjälp, så jag ska inte klaga!
Annars...Jo vet ni vad!
Jag har anmält mig ett en gymnastikgrupp för vuxna, 13 ggr med volter, handstående, hjula (jula?), kullerbyttor etc. Galet roligt! Jag är taggad! 
Så målet för mig 2016:
•Inte äta efter 21
•Ta hand om höftleden, rehab
•Träna massor

Här är gänget som jag tränade med på julafton och nyårsafton! 

Älskar Crossfit! Bästaste bästa!

#1 - - Anonym:

Åh vad roligt med gympa. När blir det uppvisning? Kram Kayo