Bonus

Jag fick en bonus av mitt jobb IGEN. Jag gör ju mitt jobb bra så jag förstår det, fast det är ju inte därför jag fick en bonus utan det var att jag skötte en övergång, fusion av ett bolag exemplariskt. Right First Time.
Kul att få erkänsla!
Jag fick pengar och efter det här året så behövs varenda krona. Sparkontot är nästintill noll efter Thailand, New York, 40-års fest, Bröllop, semester och Los Angeles. Vår ekonomi blomstrar inte direkt, men vi behöver inte kämpa för att få mat på bordet.
Nu ska vi tjocka på oss, bygga upp bufferten inför nästa års eskapader!
Fast innan dess ska vi ju till Tokyo och även en skidweekend ligger i planen. Får se om vi kommer till Barcelona nästa vår... Det vore ju grymt nice!

#1 - - Karin:

åh vad kul - grattis! Kul att de visar uppskattning och inte håller på alla pengar själva! Ja, shit, vilket år ni har haft! Kram!