På en pinne i skärgården

Jag måste ju blogga om tjejhelgen vi hade i Sandhamn. Hjälp va roligt vi hade, trevligt på alla sätt och vis!
Fina bästa tjejerna. Tack det behövde vi nog alla, en stor portion av fnitter och glädjetårar. 
Vi som i Malin, Jeanette, Maria och jag åkte ut till fina fina Sandhamn.

Seglarhotellet och SPAet bjöd på excellent service, fräscha gemensamma utrymmen, slitna rum dock men där sov vi ju bara...

Det är som balsam för själen att komma ut i skärgården och nu var Sandhamn så där lugnt, slumrande och fridfullt som en ivrig men avvaktande kvist på ett träd om våren. Snart exploderar det av folk här precis som på pinnen.

Så fridfullt


Vi drack och vi bubblade något så galet och gosse så trevligt vi hade! 
Väldigt mysigt och kul!

Bubbel som sagt!

God mat!!!


Sen badade vi bastu och de ska ni veta var betydligt trevligare än vad jag trott!
Jag badade (nåja doppade mig) i havet, 5,8 grader kallt! Ölen var god den med.
Åh va bra vi hade!

Sen åt vi middag, det var okej mat, förrätten var nog bland de konstigaste jag ätit. Blä. Men varmrätten var jättegod!
Fina tjejer!


Dagen efter bjöd skärgården på sitt vackraste jag! Så harmoniskt och vi tog oss en trevlig prommis runt ön.

Slumrande bryggor...

Vacker skog


Vacker vy

Vackra starka kvinnor


Båten Anna? 

Tiden så här, borta i ett dygn kan ladda mamma/sambo batteriet till max. Det är otroligt va viktigt det är med egen tid, eller tillsammans tid med vänner. Det gör ju att vi uppskattar tiden hemma ännu mer! 
Det ena förtar inte det andra utan tillsammans är det en sjuhelsikes upplevelse, det vi kallar livet!
Livet på en pinne!