Törtynajn

Jag hade en jätterolig födelsedag! 
Åt så god mat och njöt av sällskapet! Vilken toppen dag och kväll.

Firad av mina älsklingar såklart!

Finaste hjärtat! 


Berns brunch, det var mycket trevligt!

Så här tidigt har jag då aldrig varit på Berns!

Grattis till mig!


Sjukt gott! Älskar japansk mat!


Gottebordet!


Vi bowlade efteråt och det gick som det brukar, svajande och svängande resultat för min del. Strike på strike och sen ner i rännan! Lite som livet! 
Trevligt!
Bilden här innan rännan har min Darling cousin tagit! 

Sen gick vi vidare till Cliff Barnes, det var lääängesen jag var där. Vi hängde inte där i våra unga år.
Det var jättetrevligt och roligt!
Appropå roligt!
Karaoke! 


Gamla klassiker sjöng vi igenom!


Aaaaaooooo

Det blev inte så suddigt! En sån här dag och kväll slutade perfekt i tid för den här nyblivna pensionären!!! Vilket toppen upplägg. Ingen ångest dagen efter, bara glada nya minnen!
Tack kära ni som var med!  Tack Fredrik för allt du ordnat! Tack snälla för alla presenter! Jättefina!



#1 - - Karin:

Åh, vilken underbar födelsedag du verkar ha haft!!! Shit vad kul med Berns och Cliff Barnes och karaoke!! Härligt, det är du värd! <3