Osar svett

Här ligger vi. Eller låg vi. Alice sover och jag pustar ut i soffan. 
Vi låg där och skrattade och myste. Jag är röd i fejan det ser ju vem som helst. Men blodsmaken i munnen är bara för mig. Hjälp vilket vidrigt jobbigt Les Miles  pass jag var på ikväll. Karin du skulle älskat! Grit heter det... Fyyyyeeeä faaaan va tungt det var. OCH jag älskart!
Hann precis hem till nattningen och det är ju en höjdpunkt på dagen, den där stunden tillsammans med Alice och eller  Vincent! 
Nu sitter jag är i träningskläder som osar av kroppsvärme, fukt (svett) och sköljmedel.  
Men hjärtat är kvar en trappa upp, hos Alice, Vincent och skrattet!


#1 - - Karin:

Vad fint skrivet! Och vilket härligt kort.
Shit, jag skulle göra vadsomhelst för ett ordentligt träningspass nu. Är i så dålig form att jag får blodsmak i munnen av att gå uppför en trappa... haha. Men det har ju sin förklaring och snart (...) är jag tillbaka! Kram på dig och dina fina. <3