Tips på shampoo


Håll i er här är mitt bästa tips!  Shampoo och balsam från Mastey!
Jag fick av ett kit av min otroligt generösa kusin Helena tidigare i år. Nu tog de slut för ett tag sedan. Men dåå kom jag på att johojo man kan ju beställa på nääätet. Ni vet flugan.
Så efter en galet lång leveranstid från lyko.se (inte okej) så kom leveransen med mitt älskade bästa shampoo. Så bra! Ekologiskt, utan tillsatser, inga konstigheter. Bara bra, fiskt och fräscht. Jag som haft problem i många år med torr hårbotten, snustorr hårbotten. Inte mjäll utan torrare än en saltöken.
Nu med de hör produkterna mår hårbotten bra, det känns bra! 
Tack Helena för att du introducerade Mastey för mig! I love it!

#1 - - Helena:

Åh, så glad jag blir att du gillade produkterna! Det är ju lite riskabelt att ge bort hår- eller hudvård, det är så personligt vad man gillar och som funkar, så det känns extra kul att det gick hem!