Färskt!

Ja ni märker kanske att jag inte bloggar så ofta längre. Jag vill men det hamnar långt ner på "to do listan".
Tidigare har jag bloggat på morgonen, när jag haft mina 15 min för mig själv, på bussen.
Nu åker jag och Fredrik tillsammans på morgonen, tiden jag sparar är ca 1 timme. Jag får hitta en ny rutin, jag gillar att blogga. Jag gillar att minnas, ta en nostalgitripp på bloggen.

Idag var vi till Juntras uppe i Färentuna. 
En liten handelsträdgård med asiatisk inriktning. Trevligt för folk som oss, som vi. Som älskar sån mat.
En helg i månaden lagar dom thaimat och utöver kafé och har lunchservering. 2 rätter. 
Hjälp va gott!
Överraskande smarrigt. Precis som jag förväntat mig, allt enligt rekommendationerna!
Trevlig liten handelsbod med ekologiska varor.  Jag gillart! Det här var inte sista gången!

Alice 😍

Alice och kusinen Oskar


Vilken liten pärla! 


Färsk ingefära 👍


Gullig liten bod! Fina och fräscha varor!