Dziękuję - Tack

Efter ett par intensiva dagar i Krakow, Polen finns det inget mer jag vill än att krypa upp i soffan med familjen.
Ocensurerad bild. Det blir inte gosigare än så här! 

Krakow
Det är höst även i Polen. Varmare än Stockholm.

Vårt hotell.
Fantastiskt hotell, nytt, fräscht, modernt! Citynära. Mitt rum vätte ut mot gatan. Polisbilar, spårvagnar och annan otrevlig trafik svischade förbi dygnet runt. Inget plus 👎

 
Rummet, dom hade en surfplatta som styrde allt. 
Den där satans plattan tjöt värre än ett brandlarm bara för den behövde laddas. 
Jag trodde helt allvarligt att det brann på hotellet att det var brandlarmet som lät, så sjukt högt oväsen. Jag fick lite panik innan jag såg den där plattskiten.
Mitt i natten.
Inte nöjd över den tekniska detaljen. #skitplatta.
Men annars åh vilket härligt rum. Sängen var dunderskön. Stoooora fluffiga kuddar. Trevlig design. Viktigt.
Dusch med stora, många stora droppar. Glasväggar till toaletten. 
Ja det funkar ju om man är själv... 




Jobba lite i lobbyn innan mötet. Kaffet var ljuvligt. 

2500 pers jobbar på vårt kontor i Krakow. Lite skillnad från vårt lilla fjutt kontor i Stockholm. Dom har ett trevligt kontor med ambitiösa, engagerade och fokuserade människor. 
Bra personer på rätt tjänster.

Utöver bra möten, erbjuder Krakow väldigt god mat, gott som attan och BILLIGT. Det är nästan Thailand-billigt.

2 glas vin för 50:-  

Kött är gott som tusan. Broccoli till, ingen pompa här inte.

Kläder är också billigare. Jag köpte ett par jeans, två par byxor, en väska, en kappa, en blus till mig. Sen tre tröjor och två byxor till barnen och flaska Bison Vodka till Fredrik. De Totti för typ 2500. Jag fick pressa ihop min lilla kabinväska till bristningsgränsen... 
Jag är nöjd med trippen.
Längtar till familjen i soffan. Värmen och kärleken. 

Norwegian hem till mina kära.