3


Alice fyllde ju bekant 3 år i fredags, trevligt med kalas! Ett litet släktkalas bjöd vi på, ja tillsammans med det fina vädret. 
Jättemysigt och trevligt att våra närmaste kunde komma. Alice var blygare än dvärgen i Snövit, eller hade förmodligen känslan i texten i Bo Kaspers låt "när allt ljus är på mig".
Hon var väldigt nöjd iaf.

På kvällen åkte vi hem till Bettan och Micke. Ett kärt återseende eftersom det känns väldigt längesen.
Det var fullt hus kan man säga. 10 vuxna och minst lika många barn om inte fler. 
Mycket trevligt och roligt!


Igår gick vi en prommenad med nejburjinos (grannarna). Gick till en mindre restaurang i närheten och åt en lunch. En lunch som är en värdig lunch man kan äta efter en vin-kväll med vänner.
Hamburgare med pommes och hela faderullan...
Jag åt och åt. Det fanns inget kvar på tallriken. Kände mig proppmätt efteråt. 
Ja Då får jag och grannfrun för oss att vi ska ut och springa!
Hamburgaren var nära att komma upp och lägga sig som en pöl bland åkrar och hästhagarna. Det blev inte så, jag kräktes inte och springandes var vi. 
Bra känsla ändå. Det gick bra, blir bättre nästa gång utan skräpmaten innan. 

Men åh vilket underbart väder vi har äntligen!