Det var på tiden...

Bilder.
Jag är  ledsen för bloggtorkan.
Bättring utlovas...
Hoppande tjejer

Sjöpaviljongen

Sakeprovning

Mycket trevligt och gott
Med vänner
Nya vänner

Gamla vänner

Roligt var det

Lindqvists
Gott gott gott

Sen till den bästa konserten på väldigt länge..,

Eddie vilken röst!
Otroligt bra!

Pearl Jam, den senaste skivan är gudomligt bra!

Fantastiskt bra live! Jag är så tacksam för att jag fick uppleva detta.. Med..
Och med...

Galet bra helt enkelt!

Fredrik hade en lite show på bussen in till Solna.
Fin som han är! Snyggo!

Sen fick vi träffa mammas lilla glada valp!
Gosiga och glad.

Lilla Tindra! :-) 
Vincent sa att det är det finaste flicknamnet som finns! 
Sen var jag till vårt ena huvudkontor i London.
Jobba lite
Våning 15. Där hittade ni mig

Utsikten

London-eye
Och från gatan nedanför.

Till slut ett glas Rose i kvällssolen. 
Vi drar med lite bakterier just nu, kör lite antibiotika och grejer. Förutom det, ska vi inte klaga. Äntligen kom solen. Det var på tiden!