Saknad

Jag sitter här på kvällskvisten och ska snart gå och lägga mig. Kollar lite mail och ser ett erbjudande från Smartphoto om 40% på deras produkter. Tänker ju på att jag borde ju kanske slå till med en canvas eller två.
Som jag sååå länge har tänkt att göra men det blir som en låsning, Vilka bilder ska jag ta?
Det finns ju ett par att välja imellan.
Slank in på Thailand, som man gärna gör. Tänk att vi var där i 2 månader.
Sol
Värme
God Mat
VÄRME
pool
Hav
Vänner
Ledigt
Familjen
Underbart
Två månader, det var så fantastiskt och jag är så glad att vi gjorde resan. Passade på när vi hade chansen.
Vilken resa.
Vilkan minnen.
Det konstiga är att jag minns starkast den tiden när vi var själva. När vi laddade batterierna, reload.
Bara familjen. Det kändes som en lång tid, en bra tid bara vi. Njuta. Investering i själen. Lycka.  
Fast vi var ju inte ensamma. Långt ifrån.
Vi fick ju underbart besök av våra kära vänner som också semestrade i paradiset. Ses på andra sidan jorden.
Det var en sån lycka att få se er där.
Jag minns det också varmt i hjärtat. Vi hade så härligt.
Sola och bada
 Longtail
Först kom Sophia och Micke
Sen kom Lindqvistarna Sofia och Love
och Lukas och Ludde
Klassisk Strandmassage, see you in 2 years sa dom när vi sa hej då till vårt stamställe.
Sen kom Maria, Ola och Oscar
Rydings kom ju dom med,  poolhäng för hela slanten
Hrm. Det vart ingen Canvas,jag hann inte. Fastnade borta i Koh Samui. Vår andra hem.
"Kan vi flytta hit" Frågade Vincent efter bara efter några dagar. Ja tänk den. Lite härligt....
 
#1 - - Anna:

Precis, det var väldigt bra gjort tycker jag. Fina bilder man blir ju lite sotis. Vi borde också åka iväg, har inte råd just nu bara...
Ha en skön w-end. :)

#2 - - Kickan:

Va intressant att så många av era bekanta kom dit.
Konstigt att ni inte var själva. Fina bilder, trevlig blogg.