Fashionista!

Alice går med stapplande steg fram till sina fina sandaletter, sätter sig ner, sträcker fram sin knubbiga bebisfot och säger - Aah!
Det går inte att ta miste på vad flickan vill. Hon vill ha sina skor på sig!
När dom är på, då ställer hon sig upp, tittar ner på skorna, formar sin lilla pussmun till en ring och säger - Åååh!
Man ser att hon beundrar dom, hon är nöjd med dom på.
Sen kryper hon fram till halsbanden, sätter sig ner tar upp ett och försöker sätta på sig det, ibland går det bra ibland så blir hon fly förbannand. Hon vet vad hon vill den här jäntan.
Sen stapplar hon fram till bänken, upp ska hon. Inte sitta helst stå!
-Titta på mig, gott folk här är jag!

"Dagens outfit"
#1 - - Anna:

My God, hon är så fantastiskt söt!!!!!!

Vilken liten tjej ni har. Gulligt!



Det ska börjas i tid!!!!



Sötnosen.

#2 - - Gudmor:

Världens finaste lilla tjej!

Jag dör när jag läser detta, det är ju så jäkla rart.

Detta nyvunna intresse kan jag inget annat än att uppmuntra, inom kort heter det inte skor längre utan Choos och Manolos.. :D



#3 - - Kajsa:

Helt bedårande!!!!



Vilken liten gosing.



Kram

#4 - - Malin:

Kan inte annat an att halla med. Fantastiskt kort, helt underbar tjej.

#5 - - Karin:

Men ah sa sot hon ar! Det ar bra att hon vet vad hon vill. Det ar jobbigt for sadana som jag som aaaaaldrig kan bestamma mig vilka skor jag ska ha!! :) Hon ar riktigt lik dig ocksa! Puss.

#6 - - Millan:

Haha sa sot!! Hon gillar skor och smycken alltsa :-). Gulle!

#7 - - Maria:

Vilken härlig bild!