Bebislycka

Hej,

Jag har tänkt på er, det är så mycket jag vill skriva och berätta. Jag håller på att knåpar ihop historien om Lillans födelse, den kommer snart. Återhämtningen går fantastiskt bra och jag blir starkare för varje andetag jag tar. 

Tack för alla gratulationer, här, via mail, Facebook, blommor, telefonsamtal, SMS och MMS.  Karin tack för den otroligt fina buketten <3

Vänner, vi är så lycklig.
Världens alla färger och nyanser är vackrare nu. Solen lyser med ett glittrande sken, lite ljusar, alla smaker är tydligare, alla dofter är ljuvligare. Glädjen är gladare, Allt är perfekt.
Kärleken bubblar över och varje andetag, varje hjärtslag som vi tagit i våra liv, har burit oss hit...
Här är lyckan total. Det här är meningen, Allt är sannerligen underbart.

Livet kan inte vara vackrare än nu. Vi älskar vår nya familj och välkomnar lllasyster och dotter med öppna hjärtan och sinnen.
Jag säger som min finaste vän, Rebecca:
"Lyckan är inte en destination utan själva resan"


#1 - - ulrica:

Jag riktigt känner lyckan hit. Och du, är det där er jänta ( vilket jag givevis tror) U N D E R B A R bild. Underbar!

#2 - - Anna:

Frida, hon är galet söt. Den sötaste jag sett på lääääänge. Verkligen fin bild.



GRATTIS igen.



Kram Anna med Familj

#3 - - smäm:

ÅÅÅÅÅH! Stort grattis. Och vilket bra datum :D Fy vad söt.

#4 - - Sara:

Shit va söt hon är. Otroligt fint bild.

Grattis tillhela familjen.