Rea is da shit

Jag är ju smått besatt av att shoppa och med denna urtrista pengasituation jag befinner mig i nu..Ja det går inte hand i hand direkt. Jag får äta vatten och bröd resten av månaden. Nej, jag menar bara vatten, bröd äter jag ju inte.
Attans!

Mina Reafynd. Inte till barnen. Till MIG!

*Replay jeans. Skönt då slipper jag gå omkring i mitt enda fungerande par!!!
*Odd Molly Tunika. I love it. 50%
*Finest selection linne 50%
*Only svart T-shirt 50%
F*inest Selection t-shirt/blus 70% men jag fick det för 50% !!! När jag gick tillbaka så berättade dom att den var felmärkt och skulle inte alls vara på rean. Ha! 50% Fick den för 50%
*Träskor Complement 30%

Jag hoppas att jag får ha på mig kittet snart. Det är lite varmt just nu.
#1 - - Anna:

Bara vatten Ha ha ha. Jag skrattade högt här hemma!

Fina grejer till en fin tjej. kram

#2 - - Millan:

Finfint!! Jag alskar ocksa rea. Gick ut pa lunchen och kopte en klanningo ch ett linne som jag haft ogonen pa ett tag. Allt till rea. Nojd! Aven nojd med att jag fick pa mig en storlek mindre an i vanliga fall. Hurra!



Haha, sa sot han ar Vincent. Trevliga nyheter minsann. Som jag kanner igen det du skriver om att ha en blivande sexaring hemma. Nils ar tuff i humoret. han ar varldens gosigaste och kramigaste ena sekunden for att i nasta svara sa tyket att man haller pa att fa krupp!



Kram

#3 - - Karin:

Fin tunika!!!