Surf's up, Dude!

Idag kom världens bästa brev på posten, det har färdats över 2 världshav, Stilla havet och Atlanten för att komma hit. Från andra sidan jorden där finaste Karin bor bland svanjande palmer och sand mellan tårna, Hawaii. Brevet med dom vackraste orden och tanken kom till kalla Sverige en helt vanlig måndag i Januari.

Tack fina du för ditt kort, jag bär dina ord med mig i hjärtat och det kom verkligen rätt, precis på den här måndagen då allt bara var vardag. Nu en vardag med en guldkant. Eller snarare med en hajtand!
Bara det att du skickad med en liten tanke till Vincent gjorde den här dagen till en myyyycket bra dag. Om vägen till kärleken går genom magen för en "man" så går kärleken genom mitt barn för mig.

Alltså wow Karin du kunde inte ha gjort min son gladare och mer imponerad. Han är sjukt stolt över sitt finaste halsband. En hajtand. Vincent älskar djur och gärna farliga djur. Han kan mycket om hajar det vill jag lova.
"Mamma får jag ha hajhalsbandet imorgon på förskolan? Det här är det coolaste jag har! Får jag sova med det? Kommer det ifrån en revhaj, tigerhaj eller vithaj... från Hawaii?"

Vi tittar på jordgloben och ser hur långt bort det är. Så långt bort men ändå så nära. <3

"Ta kort på mig med hajhalsbandet mamma..."
Karin den här bilden är till dig från Vincent, he loves it!





#1 - - Anna:

Vincent kommer bli värsta hunken när han blir stor. Han är ju så söt och snygga drag.



Surfs up!

#2 - - Sara, din gamla kollega:

Men du, ATTAS va snygg han är er son. Han är så söt. Vilken liten sötnos! Håller med personen ovan, värsta hunken!

Kram på er.

#3 - - Jeanette:

#4 - - ulrica:

Oh, tack, ska genast spana in :)

Jo jag ääälskade buggisen, har ju haft 3 st. Men nu när vi bor på vischan tror ja inte den riktigt gör sig på stigarna runt här.

Får för mig att det e lättare med en swift när man ska hålla reda på 2 andra barn oxå!