Söndags fyndar

Det är en bra dag idag. Sov som en stock i natt, bara uppe 2-3 gånger tror jag :-D
Vilket härligt väder, kallt som attan men fiiiint.
Vi har haft lite rensa-dagar här hemma och vi for till återvinningcentralen.
Nu kan vi komma in i förådet +att jag har tvättat och sorterat bebiskläder som vi kan anväda till en tös.
Resten, det som är helt, snyggt och rent ska vi ge bort. (Övrigt 2 blåa IKEA kassar ==> Bättre behövande)

Såååå då får man ju köpa mera kläder ;-) Måste fylla på tomrummen. Ha ha ha!

Dagens skörd:

Molo lurv fleece. Bra köp, 2ndhand går nämligen som smör på Tradera.


Skip hop skötväska. Jag har alltid velat ha en Skip hop och nu äntligen slog jag till tjohoo!
Malin i USA, skaffa dig en sån här... 
Det är ett amerikansk märke så dom lär ju kosta gratis borta hos er. <3 Den här modellen heter
Skip Hop duo delux - svart (finns i massor av fina färger etc men som ni vet är svart är alltid rätt)


Snart är det dax för oss att köpa barnvagn, jag är helt inne på en Bugaboo såklart. Jag älskade Urban Junglen men den är så stor i omfång. Har ju kvar den och när Lilltjejen är stor nog kommer vi använda den också!
Många vagnar blir det.  Men oavsett så håller jag på att letar med ljus och lykta efter den billigaste återförsäljaren av Bugaboo... Köpa via USA, sure men frakten gör att jag inte sparar speciellt mycket + att garrantier etc inte fungerar.
Letar vidare. Snart så.

#1 - - ulrica:

Skippisarna kostar runt 20-30 dollars :)



Vi funderar på Swiften denna gången, liten och lätt och nätt. Tror det blir toppen med 3 ungar att hasa runt med!

#2 - - Sara:

Åh vilken fin mysdress! Härligt va att köpa rosa saker?

Kram Sara

#3 - - Åsa:

Hihi, tänka sig att lillskruttan och Molly kommer matcha! Har precis beställt en lurvfleece (likadan färg fast bara jacka såklart ;)), på eleraff.se

De har rea, ta tre betala för två! Kika in där också :)



Puss!