Magbild v.36

img_0648 (MMS)

Magbild v.36 Enligt barnmorskan så har inte Lillan vänt på sig än. Hon sitter upp helt enkelt, visserligen kan det dröja länge innan barn nr 2 lägger sig till rätta där inne. Nu är hon ca 45-48 cm lång och väger ca 2-2,5 kg. Nu ska hon bara tjocka till sig i övrigt ganska redo för livet utanför. Jag känner själv att jag tjockat på mig rejält dom senaste veckorna, rör på mig minimalt pga fogarna. Mitt ansikte känns som en bulldogs med stora hängiga kinder *ångest* (alltid är det något). Jag mår strålande i övrigt, nu börjar det dock kännas som att jag varit gravid i en evighet! Lite less och det som gör det "värre" är ju längtan efter vår skatt! Vi är också redo  :-) 3-4 veckor kvar. Snart är vi där!

#1 - - Sara, din gamla kollega:

Du är jättefin! Oroa dig inte, du ammar och går bort det där lilla extra (som jag inte ser).



Klappa magisen ifrån mig.

Sara