Heaven

Åh idag har varit en härlig dag. Jag har varit på tjejlunch hos Janette och finaste Emma, dit kom även Malin och söta Julia.
Attans va trevlig det var. Mysigt värre! Gott också.  Tusen tack för idag och tack för dom fina kläderna till min prinsessa!
Tog inte med mig kameran av någon stressig anledning, men på Lördag då ska jag knäppa lite nya bilder på brudarna.  Då kommer ni inte undan ;-)

Innan jag och Alice åkte dit så spanade vi in Friskvårdsveckan på dagis. Kidsen röjde runt på IP här nere.
Sötnosarna. Hoppade längd, sprang staffett och grejer. Gulligt värre!

En väldigt bra dag, jag gör tummen upp åt lunchen, sällskapet, idrotten och att trafiken hem flöt på förvånansvärt bra trots de enorma köerna på Essingeleden. Jaja Putineffekten antar jag.

Tummen ner åt tröttheten. Alltså jag kommer bli gaaaalen om jag inte får sova i natt. Sov unge sov!
Ska krypa ner i sängen efter greys. Lätt. Jag måste. Sova.



#1 - - Sara L:

Härligt med Tjejdate! Vilka vackra bilder på barnen. <3 Vincent är så fin, fungerar allt bra mellan dom?

#2 - - Ulrika F:

Underbaraste bilden pa dina tva - aaaaah, vad dom ar fina! Och du ser sa lycklig ut. Jag glads med er! Kram