X = 10

Jag brukar inte acceptera Julgrejer före i slutet av November, Det är fortfarande September och i år har jag gjort ett undantag.

Btw, när jag var i Manila, mitt i den fuktiga hetta och kylan från acn så säger expediten till mig:
-Merry Christmas, mam!
-Sorry what? Christmas, ha ha ha it is SEPTember and not DECember... !

Och Frosty the Snowman ekade i det avlägsna högtalar systemet.

~Nevertheless~

Jag brukar somsagt bli sugen på jul och allt där till i nov-dec som tidigast.

Men idag förbokade jag Blossas Glögg. Känner mig som en hestig pensionär som står i kö för en kupongkampanj en tidig Tisdagsmorgon. "Det gäller att vara i tid"

*Ångest*

Men glögg är gott...Så hjälp mitt hest-samvete nu, gå in och förboka Blossas årgångsglögg (med toner av saffran) du med!


#1 - - Frida:

(zzzz) Här är länken....



http://blossa.se/Default.aspx

#2 - - Karin:

Ah, vad haftigt! Och cool design! Jag gillar sadant med sverige, det ar sa latt att gora saker trendiga igen, men det ar alltid sa lyckat, designat. Gott!