Gotland i bilder

Vi var ju på Gotland i helgen som var. Det var en härlig helg och vi trotsade kylan och blåsten. Det var så mycket kärlek och vänskap i luften så vi värmde oss med den.
Det här var hör och häpna första gången jag var på besök på Sveriges största ö!

Mitt intryck eller tankar om Gotland är:
Pitoreskt, Gulligt, fridfullt (utanför Visby), skönt och vackert. Ja sådär som folk i allmänhet tycker om Gotland.

Lite sorgligt var det att se alla "festar" ställen som nu slummrar och väntar på alla äckliga brats som ska komma dit och vaska skumpa och skräna som få. Jag fick lite "Åh va synd på en sån fin stad" känsla. Såg en T-shirt som det stod "Pappa betalar" på, ja det säger väl allt... Brr! Så det var härligt att vara där när "dom" inte var det.

Lungt och harmoniskt, god mat och trevligt folk!

Gotland/Visby jag gillar dig!





















#1 - - Anna:

Gotland är underbart. Mysigt att komma iväg sådär en

helg. Somvanligt imponeras jag av dina bilder! +++++

kram Anna

#2 - - Maria:

Härliga bilder som fångar känslan av vår helg i Visby. Längtar redan tillbaka. Tack till dig och Fredrik bättre vänner kan man inte ha. Kram Maria & Ola