Ny kamera - min är en gammal dam

Min älskade kamera håller på att ge upp, än så länge så klarar den av jobbet.
Jag känner dock att jag pressat min trogna vän länge, länge nu. Det är snart dax att köpa en ersättare en ung, pigg och ivrig en.
Min vän, min gamla vän ska få en plats i skåpet där de andra kamerorna vilar...

Frågan återstår vilken ny kompis ska jag skaffa?

Ska jag köpa en Canon som jag är så van vid och älskar att arbeta med.... ELLER ska jag våga mig på en sexig Nikon som jag suktat efter?

Hrm.

Jag får fundera ett tag till. Jag kanske kan bestämma mig efter att jag för hoppningsvis får vara testpilot för en Canon EOS 550D via Smartson.se
http://www.smartson.se/testpilot-550D.html

Så här ser kameran ut: 

Bilden lånade jag här Canons hemsida
#1 - - Åsa:

Åh, läcker kamera!

Vem ska du ha med i teamet?

Lycka till! Kram

#2 - - Pernilla:

För min del är det nog en gång canon alltid canon. Har ju skaffat mig lite objektiv osv som man vill använda även den dagen det blir ett nytt kamerahus! Men min kamera får hänga med ett tag till, det är för dyrt med en ny just nu. Hoppas du hittar en som passar dig!

#3 - - Maria M:

http://www.shabbyblogs.com/index.html



Kolla in den här sida, här finns massor av roligt.

Kram Maria