Extremt trist

Idag har det varit extremt trist väder, kallt grått och blött. Jag har inte varit så deppad över vädret tidigare.
Det har liksom känns övergående och jag gillar vinterns krispighet, nu räcker det förihelvete. Jag orkar inte med den här skiten. Nu har jag liksom resten av Stockholmarna tappat sugen. SLUTA NU! Det räcker.... Hoppet har nästan övergett mig.

Vi trotsade vädret idag, gick ut och Vincent åkte på sin spakcykel, det har han längtat efter. Han ramlade några gånger då förädiska snö/is/grushögar var i vägen. Med plaskblöta fingervantar och rinnande näsor gick vi in.

Jag drömmer om våren och sommaren.
Några av dessa "sötnosar" (som modebloggare kallar skor) kanske kan få ett trevlig hem hos oss...

Vilka av dom här tycker du är finast?
Skorna och bilderna finns på www.Brandos.se

Donna Girl 899 kr


Donna Girl 399 kr


Bronx Char 899 kr

Friis & Company 1299 kr

#1 - - Anna:

Ja visst är det trist väder men håll modet uppe, snart så kommer våren även hit.

Dregel över skorna, jag vill ha ALLA. Guuuud så snygga skor! Vilka ska du köpa?

Kram igen, Anna

#2 - - AnneliE:

Hoppla va snygga skor! JAG TYCKER ATT DEM MED JEANSTYG VARFINAST. oj caps lock.

kram annelie

#3 - - Karin:

Numero Tres! Helt klart! Holy hell, vilka snygga skor! Valdigt Frida over dem! Go. Get. Now! :D