Like/gillar

Som ni vet finns det en "like/gilla knapp" på facebook. Det missbrukas ganska lite tycker jag.
Folk ska gilla mera saker MEN det vore ju ännu bättre för en kritiker som jag om det fanns en "ogillar" knapp.
My god, då skulle jag ogilla så hårt.
Fast det är ju lite så att de är ju så många som gör så skadat ointressanta saker och som folk gillar!!!
Värst är väl dom som skriver en status uppdatering och sen gillar sin egen status. Vad hände?

Det fördriver jag tiden på att irritera mig på, man kan undra om det är jag själv som har problem...

Nää förmodligen inte.  ;-)

I helgen som var hade en favoritaffär här i Sundbyberg R-E-A alltid trevligt.

* JAG * GILLAR * REA *

Jag blir lite väl köpgalen vid reor och rafsar runt och sliter i plagg efter plagg.
Den här gången gick jag igenom min till en början stora hög och ransaka mig själv... Kommer jag ha det här gula linnet? Nää förmodligen inte, fint linne, inte så fin färg på MIG.
Efter ett tag var inte högen så stor och jag gick ganska nöjd därifrån men köptarmen var fortfarande hungrig och lite ledsen, den får mera en annan gång.

Det blev bla en kofta, en Odd Molly kofta. I love it.
En kofta för tusen kronor är inte rea kan man tycka, men den "brukar" kosta 1700 kr så jag GILLAR det.
Färg - alomst black.

* I * LIKE * ODD * MOLLY*



Kolla in hela collectionen på oddmolly.se (där är bilderna lånade ifrån)

#1 - - Anna:

:-)

Underbart Jag gillar dig

Jag har inga Odd Molly kläder, jag är för snål. Det blir mest HM, JC och Lindex för min del.



Gillar din blogg



Kram Anna

#2 - - Åsa:

Supersnygg! Lyllos dig!

Själv blir det rea-toppar från Gina... Det är nog det enda jag längtar efter med att börja jobba. Klirr, klirr.



Du förtjänar det lilla extra!

Puss på dig!