Träna? Yes yes yes

Det råder hets om träning på mitt jobb. Ja det är som vanligt efter nyår! Nytt år, dra streck över tidigare misslyckanden, nya tider, fokus och nu jävlar...
Ja jag är väl där också men inte riktigt än, inte för att jag hittar på ursäkter men jag har inte fått mitt träningskort än. Så när det kommer så är jag där på gymmet med en PT och gungar på fettet. Helvete va pinsamt det ska bli.
Brr.

Men okej alla måste börja någonstans precis som jag så det är bara att hålla tummarna.

Följande sporter har jag tränat genom åren (vissa intressen levde med mig länge andra dog blixtsnabbt):

Fotboll
Innebandy
Taekvwondo (Jo det är sant Ha ha ha)
Jazzdans
Basket
Orientering
Simming
Dans
Konståkning
Dykning ?
Bugg (räknas 4-5 gånger?)
Längdskidor
Segling
Slalom (jo jag var med i MASK i ett år)
Vollyboll
Handboll
Friidrott
Stallet (jag hängde på andra som red men jag red inte själv. Sjukt, samma med gymnastik)

Stackars mina föräldrar. Inget proffs blev jag heller.
Jag sitter här som Björnen på Kolmården och väntar på att få mitt årskort till gymmet. Jiii-hooo!

#1 - - Anneli:

Ha ha ha, har du tränat kampsport?

Jag spelade lacross en gång i tiden och även agulity för kaniner. Ha ha ha.

Du har en härlig blogg du.

kramisar

#2 - - Karin:

Ha ha, dar sitter du och slickar dig pa tassen? :)

Ja, men Frida - nar du nu far ditt kort och har PT sa kommer det ga fort! Och det kommer bli kul! Heja heja heja! Prova den dar dieten jag mailade dig! Jag lovar att det funkar...! Fast med traning funkar det mesta! Lycka till! Love love.

#3 - - Åsa:

Haha, va!? Var du med i MASK? Hihi, så roligt!



Och du, det kommer gå bra på gymmet. Köp lite nya fina träningskläder så kommer du bli lite extra motiverad. Heja, heja!!



Ses om ett par dar, längtar!

#4 - - Anna:

Jösses vad saker du har prövat...

Lycka till med träningen, det kommer gå jättebra!

#5 - - Maria:

Du glömde ju din paradgren :-) det är väl dax att börja försäsongsträningen inför vårruset! Vi var ju BÄST! kram