Borta Bra!


Här jobbar jag!
Det var inte så hemskt, det här med London. Dagarna rusar iväg och jag kan nästan inte förstå att det redan gått en vecka.
Det är en otroligt intensiv och intressant vecka, med många nya vänner (+ några IT ovänner).
Nu har Fredrik kommit hit och vi njuter fullt ut av London. Det är inte så dumt det här!
Så nu är hotellfrukosten avklarad, nu ska vi ut och shoppa.
#1 - - Annelie:

Åh va skönt att det ordnade upp sig. Sa ju d ju...

Hälsa London, jag e inte alls aviss.

#2 - - Karin:

Har du tagit de dar bilderna?? :-O Du ar SA jakla duktig!!

Harligt att ni har det bra! Saknar er, och ja... faktiskt London ocksa! :)

#3 - - Frida, Vincents mamma:

Yes, det är jag som tagit bilderna med min lilla kompakt kamera (alltså en vanlig kamera)

Tack.



:-)

#4 - - Millan:

Harligt att du har det bra har i UK! Nej, London ar inte sa dumt. Kul med lite annat an bara vanlig vardag ibland. Kram

#5 - - Ingrid Bergendahl:

Hej, jag hittade hit av en slump och fastnade för din blogg. Du skriver så intressant och öppet + att det är otroligt fina bilder. Är du fotograf?



Hoppas att det är okej att jag tittar in då och då?



Mvh Ingrid Bergendahl