5 km senare! Faan va bra!

Åh va duktiga vi var. 5 km senare!
Vårruset i kvällsolen på vackra Kungliga Djurgården!
Tack Maria, du  fan va bra vi är.

Vi sprang hela vägen och det gjorde vi på 33 minuter.
 Det kanske hade gått snabbare om vi sluppit kön i början...kanske...
Märkligt att man ställer upp i gruppen "jogga fort" och går efter 1 km!
Inte okej i min värld, så vi vässade armbågarna och tuffade vidare.

Det här ska vi göra om. Va kul det var. Tungt men väldigt kul.

Nästa år ska vi under 30 min.

Inga problem, lätt som en pannkaka!




Uppvärmningen med Friskis! Det är tusentals personer!
#1 - - uLrica:

Men Friiida va duktig du ar....du har all min respekt!

#2 - - Millan:

Harligt!! Vad duktiga ni var! Bra motivation for mig kanner jag.... jag springer nagra kvallari veckan nu men maste upp i 5 km tror jag. kram

#3 - - Karin:

Bra jobbat!!! Jatteduktig och det later riktigt kul att det ar sa manga som ar med i varruset!! Tjohoo!

#4 - - Sofia:

Wow bra jobbat!! Hörde att det var typ 30000 som var där, jätteroligt med så mycket folk.