Nya kläder - Till Moí!

Vi har återigen haft en skön helg med lugn och ro. Inget hit och dit.
Vi var så trötta i Fredags att vi somnade kvart över tio på kvällen. Ha ha ha ha! Det har
inte hänt sen jag var tonåring, Mao väldigt väldigt längesen.

På lördagen var vi och såg på Pappa Fredriks innebandy match, dom vann visst med 10-0.
Vincent hejade massor. "Pappa är bäst" Heja Pappa Fredrik" mm. Oscar, Jennifer och Vincent spelade också innebandy.
Jennifer sa "Jag är RIKTIGT bra på det här!" Så är det när man snart fyller 5 år! :-)

På kvällen så tänkte vi kolla på fotbollen! Vi var med Åsa, Richard och Alexander. Vi hade jättemysigt ihop.  
Det bidde ingen fotboll, vi har inte kanalen men det var nog inget att se ändå.

Idag Söndag har Vincent bakat en sockerkaka med hallon och blåbär (helt själv)!
Den blev jättegod.
Vi träffade även Oscar m familj igen och den här dagen spelade dom Fotboll och lekte tjuv och polis.
Medans killarna hängde i lekparken så var jag och Maria och shopade.
Det bidde en ny jacka och ett par jeans.
Jag är kär!
Jackan är galet snygg och jag kommer att älska varje dag i den.

En sån här fast i Svart (den på bilden är grå):
VERO MODA Kalla leather jacket - ash grey
och ett par svarta Jeans:

VERO MODA Cala Maria jeans - black

Ni som känner mig vet att svart är ALLTID rätt i mina ögon!

Ikväll blir det myspys framför den stora platta med en bra film. En bit av Vincent-kakan blir det nog.
#1 - - Karin:

Men aaaaargh! Shit vilken snygg jacka!! Jag vill ocksa ha! Skicka en hit?! Vad kostar den? Var ar den ifran? Aaaah, vad snygg!!!!!