Kajplats 10.000

I helgen passade vi även på att åka en sväng in till City.
Stockholm är så vackert och speciellt på sommaren! Det var en härlig dag.
Här är lite bilder på Vincent som inte alls tycker det är kul med Mammas tjat och gnat hela hela tiden:
"Ställ dig där, titta hit, sitt still, Vincent, Viiiiincent, titta där, här" mm.
Men han är van, jag har tagit över 10.000 bilder sen jag fick min Canon.
10.000 bilder på livet, kameran började räkna om från 0. Det gör inte vi, livet går vidare.
 Det gäller att njuta, för det går undan...Full fart mot 20.000...


#1 - - Anonym:

Åh han är så fin er Prins. Jättefina sommriga kort!

10.000 bilder? Det är ju hur många som helst, jag tror inte ens jag tagit hälften. :-)

Kramisar Sofia

#2 - - Karin:

underbara bilder, Frida! Gud, vad stor han har blivit! Ah, vad jag langtar hem. Love you.

#3 - - Anna:

Men vilka vackra bilder. Du är så begåvad..

Anna

#4 - - Millan:

Harligt!! Vilka underbart fina sommarfoton fran Stockholm och er gullunge!

Kram